
اسپانسر من خداس، تحت حمایتشم اسپانسر من خداس، تحت حمایتشم میدونم چی شده باز...وقتی میگم جادو جمبل میکنند میگی چرا....نگاه کن به آدمهای دور ورتون...کار یه خانمه شک نکن.....من اگر قسمت باشه خدا بخواد برام میشه اگر نشد خدا نخواسته .....خدا با کداش بهم گفته چرا نشد...حکمتش چیه این قضیه....یا چرا و فلان........خدا اسپانسر این داستانه و زندگیم و شکی ندارم به قدرتش.....من سکوت را دوس دارم چون یه شیر تو سکوتش شکار میکنه.اونم به وقتش....نه هر شکاری......قدر زرگر زرگر داند الی آخر........
ادامه مطلب