
منتظر بودم ولی اسکار میگیری شک ندارم منتظر بودم ولی اسکار میگیری شک ندارم فکرکنم فیلم جدید گرفتیمبارک باشهاسکارم به زودی میگیری..ولی من آدم شناسیم بهم نمیخوره...فیک و غریبه نمیتونه آشنا بشه و واقعیخودشو نشون بده...برات کار بهتر با حقوق عالی تر میخوام...بای تاريخ : شنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۴ | ۲:۴۸ ب.ظ | نویسنده : مصطفی عاشق ابدی | .: Weblog Themes By Slide Skin:. ...
ادامه مطلب