
تازه فهمیدم چه خبره چی شده....فرصت داری هنوزMZ تازه فهمیدم چه خبره چی شده....فرصت داری هنوزMZ سلام تازه فهمیدم اون پیام ها خودت بودی....اون روزم تو مروارید زن صابر تو اینستا خودت بودی با شال صورتی ..ویدئوش هست اینستا....طلاق کلن بیخیال شو به خاطر اون بچه ....با خانواده ات حرف بزن کمک بخواه ازشون...یا از خانواده طرف...نمیشه به ایمیل بزنی....یه حروم زاده اینجا فوش مینویسه یه تایم رو اعصاب بود.....امیدوارم مشکلت حل بشه...زندگی منم رفت رو هوا روحی و همه مدلی....ایکاش قبل ازد...
ادامه مطلب
من هرکاری کردم اما تو دریغ از یه قدم ولم کردی..... توهین تحقیر شدنما مهم نیس...اینکه تو بازی دادی برام سنگین بود....نفرین بلد نیستم دیگه کاری باهات ندارم....سپردمت به همون خدا....دلیل همه چی را اون میدونه و بهم میگه... اون آدمهای حسود که چیزی نگفتن درباره نامه ی من یا حرفام با برادرت که فقط آبکشی جا نماز بلده.....خدا بوده کنارم تا حالا از اینجا به بعدشم هست و برام خدایی میکنه....یه روز میبینمت تقاصشو دادی....چون من صداقت داشتم برعکس تو...دیگه وبلاگ نمیام..مثل یه ماهی دست و پا زدم تو این عشق نمید...
ادامه مطلب