
واسه دل خودمه... واسه دل خودمه... دو سال دیگه مونده تا این بروز رسانیم کامل بشه.....موهای سرم که رفته بود بدون کاشتن دارن درست میشن ...الآن خط شقیقه هام داره مو درمیاره ....سرطان که لوله شد رفت بچسبه به تاریخ جغرافیاش....سرپام.....فقط چشام باید لیزیک بشه از این عینک و تاری دید خلاص شم.....اونم حله......من هنوز نمردم الو روزگار میشنوی......به قل یاس مهم هدفه ولی میرسه شناسنامشونا پاره کنم....موصر شایع....اینجانب شایع....دیدگاه حصین.....من تو محیط نظامی بزرگ شدم تو محیط ارتشی نیروهو...
ادامه مطلب