
تازه فهمیدم چه خبره چی شده....فرصت داری هنوزMZ تازه فهمیدم چه خبره چی شده....فرصت داری هنوزMZ سلام تازه فهمیدم اون پیام ها خودت بودی....اون روزم تو مروارید زن صابر تو اینستا خودت بودی با شال صورتی ..ویدئوش هست اینستا....طلاق کلن بیخیال شو به خاطر اون بچه ....با خانواده ات حرف بزن کمک بخواه ازشون...یا از خانواده طرف...نمیشه به ایمیل بزنی....یه حروم زاده اینجا فوش مینویسه یه تایم رو اعصاب بود.....امیدوارم مشکلت حل بشه...زندگی منم رفت رو هوا روحی و همه مدلی....ایکاش قبل ازد...
ادامه مطلب