
منتظر بودم ولی اسکار میگیری شک ندارم منتظر بودم ولی اسکار میگیری شک ندارم فکرکنم فیلم جدید گرفتیمبارک باشهاسکارم به زودی میگیری..ولی من آدم شناسیم بهم نمیخوره...فیک و غریبه نمیتونه آشنا بشه و واقعیخودشو نشون بده...برات کار بهتر با حقوق عالی تر میخوام...بای تاريخ : شنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۴ | ۲:۴۸ ب.ظ | نویسنده : مصطفی عاشق ابدی | .: Weblog Themes By Slide Skin:. ...
ادامه مطلب
منتظرم بیای حرف بزنیم...ولی اگر نمیایی ؟ ؟ ؟ بدی خوبی دیدی حلال کن...باید الکی اصرار نکنم ..زورکی نمیشه با تو بود رفتن بهتره.....امیدوارم موفق باشی و خوشبخت و به هرچی میخوای برسی..تو تکلیفت با خودت معلوم نیست....حتی حرفم نزدی این مدت بهم ..قشنگ معلومه منا یادت رفته.....این مدت من خیلی اذیت شدم خوردم کردن ....توهین شنیدم...بی ادبی نگردم ولی حرمتما کسی نگه نداشت....دلیل این حرفها را نفهمیدم....ولی خب همه زمین زمان گفتن انتخابت غلطه....شاید فراموشم کردی و ..... منم باید فراموشت کنم....یاد گرفتم تلا...
ادامه مطلب