
همه پیامها را بخون خوب ...ممنون...خود کرده را نیست تدبیر همه پیامها را بخون خوب ...ممنون...خود کرده را نیست تدبیر آدمها سنگ گذاشتم جلو راهم و حتی اونی که عشق بود با همون سنگها و پاره آجر زد سمت....ولی خدا سنگ تموم گذاشت برام.میشه این آهنگ فازش باشم ولی من منتظرم حرف بزنیم باهم بدون واسطه.....من بخشیدمت ازت دلخوری ندارم چون تو تنها بودی تو این مسیر...میفهممت خوب....درکمیکنم چی گذشته بهت...شما که داری زحمت میکشی وقت میذاری....اینو میدونی....طرف که براش تلاش میکنی خیلی که نه ولی بیش...
ادامه مطلب