سلام خوبی؟ عیدت مبارک همیشه برات به شادی باشه....من منتظرتم همیشه...امیدوارم بهم برسیم زمانش هروقت باشه پاتم....من دوتا دلیل بیشتر ندارم ...میدونی که...زندگیم باهات یعنی نامحدود خوشی کنار هم قرار نیست ازدواج دستمون ببنده قراره باهم اوج بگیریم تو خوشی...خوشی با هم با هرچیز کوچیکی....چون یاد گرفتم حال خوبمون کنار هم مهمه....از خدا خوشی خواستم کنارت......مراقب خودت باش....بهترینمی...زینب میتپه... تنها...
ما را در سایت تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:03