...........

خرید بک لینک

...

سلام نمیدونم شاید هیچوقت نمیخونی یا....

من خیلی دوستت دارم دورمون کردن همه....خانواده ات...من با بعضی کارام....من ازت دورم اصلن حالم خوب نیست.... شب روز و همه چی میگذره ولی فراموشت نمیکنم....حالم بدتر میشه همش.....دلم میخواد باهات حرف بزنم....هرکاری بگی میاد تو ذهنم تاش بدون اینکه باهات حرف بزنم کاری کنم میشه مثل قبل......دلخوری معذرت خواهی کمترین کاره که باید بکنم..... بی تفاوت نباش....هم دل من وسطه و خودت و هم آیندمون.....ما باهم حالمون خوبه....این من و تو خدا میدونیم..... نمیدونم تاش چی بشه....اگر من نباشم تو این دنیا ولی تاش هروز میبینمت اون واسم کافیه شاد باشی....از خدا بهترینها را میخوام چون بهترینی....پس باش و بذار باهم ادامه بدیم و همه مشکل ها سختی ها را حل کنیم....بازوی راستم خخخخخ. ..... پیشونیت....اون شعر قشنگ همیشه یادمه... تنها...

ما را در سایت تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: جمعه 11 شهريور 1401 ساعت: 2:56

صفحه بندی