
میدونی که عشقمون آسمونه همیشگیه ته نداره....پایان نداره..... انگشترم خیلی به دستم میاد خخخخ یادآور عشقمونه.....دلتنگت بدجوری...دلتنگ آقایی گفتنت.....خیلی میخوامت.....داستان لیوان تقصیر منه... من میخوامت باید صبر کنم صبر میکنم بجنگم....میجنگم....حرف بزن باهام....پاتم ابدی من....برچسبها: عشق اولم , بازو راست , بوسه , عشق , انتظار بخوانید...
ادامه مطلب