منتظر بودم ولی اسکار میگیری شک ندارم
فکرکنم فیلم جدید گرفتی
مبارک باشه
اسکارم به زودی میگیری..
ولی من آدم شناسیم بهم نمیخوره...
فیک و غریبه نمیتونه آشنا بشه و واقعی
خودشو نشون بده...
برات کار بهتر با حقوق عالی تر میخوام...
بای
تاريخ : شنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۴ | ۲:۴۸ ب.ظ | نویسنده : مصطفی عاشق ابدی |
