
اولین باری که تو چشمات زل زدم بهخودم قول دادم برای این چشم هازنده بمونم و زندگی کنم.اولین باری که از عشق گفتیکل دنیارو به سکوت وا داشتمتاصدای عشقت به گوش دنیا برسه.میدونی تو به وقت اومدی به موقعحالا که بند بند وجودم بنده توئهخواستم بگم قبل از تو از مرگ نمیترسیدمولی حالا میترسم.میترسم نتونم کنارت دل سیر زندگی کنمنتونم از عشق بهت بگمنتونم کنارت پیر بشم ....خاستم بگم تو قشنگترین اتفاقه پاییزه منیومندوست دارمقدت عشقمون وتکیه گاه بودنت...نمیدونم کجایی ...فال گرفتم گفت وقتی میای که دیگه هیچی مهم نسست ...
ادامه مطلب
سلام زینب خانم خوبی عشقم عزیز دلم قربونت برم فداتشم...خدایی امشب خیلی حس خوبی دارم نمیدونم شوق رسیدن ه کنار خودم حست میکنم الآن .... تو زندگیم همه چیزی که دارم از دس بدم خودممم فدا کنم برسم بهت واسم ار...
ادامه مطلب