تنها

متن مرتبط با «بعضی» در سایت تنها نوشته شده است

بعضی وقتها .....

  • نیلوبلاگ

    بعضی وقتها رهاکردن بهترین تصمیمه ...رهاکردن آدمها واسع آرامش خودت زندگی کردن و تلاش برای خودت ارزش و احترام قائل شدن و اون وقتی که هدر نره.....واسه خودم ارزش قائلم....سلام امیدوارت حالت خوب باشه....آهنگ محراج آرزو.....کنار معین که گفتی خانه آرزوها.....من حلالت کردم و بخشیدمت واسه هر بدی که دیدم و خورد شدم.... بازی دادی یا واقعا" عاشق بودی من نمیدونم.... قضاوت بلد نیستم اصلا".....حلالت کردم نفرین نمیکنم و آه و هرچی تو آینده بشه برات به من ربط نده.....حلالیت کردم از ته دلم ....ولی ازت ممنونم ...

    ادامه مطلب