
شاید اگر دلت بامن بود حداقل بهم میگفتی ....نه اینکه بزاری بری هیچوقت پشت سرتم نگی مرده ام یا زنده....منم اینقدر آدم بودم بمونم پای حرفت.... منم دل داشتم ولی شکستید خانوادگی همتون.....خودتا گذاشتی جای من؟ ببینی شب و صبحم چطوری میگذره....ادعا خداپیغپبر دارید....تا حالا شده فکر کنی....اگر دلت بود میومدی یه توضیح ام نمیخواستم فقط نگاهت کنم میفهممم چیه....ولی خب خودت نمیخوای باشی.....اگر قضاوته پس ثابت کن منتظرمی ....حرف بزن باهام...نذار دوری بیشتر باشه..........کلی پست و مطلب زدم کی میخونه..دلم...
ادامه مطلب