تنها

متن مرتبط با «زود» در سایت تنها نوشته شده است

نگرد نیستم.....خداجوابتا میده شک نکن... دیر و زود داره...u200c

  • نیلوبلاگ

    قسمت بود بیای و دیگه نباشی....با اومدنت و رفتنت باعث خوشبختی من شدی....چراشو از خدا بپرس...و مادرت کاری کرده........آره نباشی چون خیلی اختلاف داریم از فرهنگ بگیر و اینکه من دنبال آدم بودم ولی..... واکسن هاری برادرت نزده بود.....خیلی دلم میخواد درس عبرت زندگی برادرت بشم.....ولی به خاطر اینکه تو اذیت نشی چیزی نمیگم وگرنه خودتواخلاقمو میدونی چیزی را بی جواب نمیذارم....به زودی...یکی میاد که لایقتون باشه....خدانگهدار....ترجیح میدم جایی باشم که حداقل خوردم نکنند..توهین نکنند....این برخورد را آدم ها نم...

    ادامه مطلب