تنها

متن مرتبط با «سراغ» در سایت تنها نوشته شده است

تموم کردی که سراغ نمیگیری...مرسی...

  • نیلوبلاگ

    سلام این همه مدت منتظر بودم خبری بدی....من سراغ بگیرم برعکس میشع همش....توام که اصلن سراغ نمیگیری....فراموشم کردی دمت گرم.....امیدوارم خوشبخت بشی.....منم محو میشم....خدانگهدار...زجر کشیدم خیلی....خیلی را نمیدونم چطور بنویسم از اول آشنایم باهات تا الآن ده سال شد....۳ سال با زمین و زمان جنگیدم....من ۲ ساله قید خانواده خودما زدم.....میفهمی....چون دلم باتو بود.....چون بزن کد ملی را4610281420 داشتم بستری میشدم...ولی تا الآنم به زور قرص و دارو میخوابم و چیزی میتونم بخورم...میفهمی...روحی بدم...بین بد و...

    ادامه مطلب