
سلام من باید باهات حرف بزنم تا باهم یه تصمیم بگیریم....متوجه هستی.......
ادامه مطلب
سلام من باید باهات حرف بزنم تا باهم یه تصمیم بگیریم....متوجه هستی....نمیخوام مثل دفعه های قبلی بشه...پس زنگم بزن....چون خونه شما کسی جواب تلفن نمیده....خیلی سعی کردم بهت پیام بدم نشد...بذار بگم سرگرم خوش گذرونی با دوستات هستی فکر منم نیستی....مغروری یکم ولی من برعکس تو هستم....باشه خوش باشی مزاحمت نمیشم...بهتره نباشمببخش زیر قولام زدم بهتره برم و نباشم.......حلال کن...نمیدونم چی بگم...دوستم داشتی حرف میزدی نه اینکه جا بزنی...نمیدونم چرا با من اینطوری کردی....چیکار کردم که رفتی....خدا را دارم من....
ادامه مطلب