تنها

متن مرتبط با «پاتم» در سایت تنها نوشته شده است

سلام فقط اینا بخون پام باش پاتم زندگی توپی داریم کنار هم من و تو ابدی منی

  • نیلوبلاگ

    سلام امیدوارم خوب باشی و همه چی برات خوب پیش برهمن بهت علاقه دارم و نمیتونم باهات بد بشم هروز تو قلب همون زینب خودم مرورت میکنم از دلم و علاقم میگم....هرجوری تو وبلاگ نوشتم جواب بدی ندادی...به طریقهای مختلف ولی جواب ندادی....برادرتم خیلی بی ادبی گرد....ولی من فراموشت نمیکنم منتظرتم...چون عاشقتم....چون اولین عشقمی ابدی منی....بمون تا ابدی بشیم باهم.... من با یادتم زینب میتپه....تو کله ام آقایی گفتنت یادمه با حرفات....خدا از من دورش کردن ولی تو خدا مراقبش باش کلن یه دونه اس برام تو کل دنیا......اگ...

    ادامه مطلب
  • فیلم نجلا دیدی؟ بی معرفت نباش..هرروز حست میکنم پیشم قوی تر از قبل ....پاتم

  • نیلوبلاگ

    سلام خوبی؟ اون روزی گفتی دوسم داری فکر میکردم واقعیه اونم منی که حتی یه چراغ قوه تو آسمون ندارم چه برسه به عشق... میفهمی باورت کردم....بهترین روزام باهات بوده و هست و ادامه میدم میدونی که....باورت دارم....خانوادمی میدونی.....بایادت همیشه پر انرژی تر از قبل ادامه میدم تا بیای باهم باشیم زندگیمونا بترکونیم.....میفهمی .... هرکی که دوستم داشتن از فامیل دوست بابام همه را جوری دک کردم که همشون باهام بد و با خانواده ام قطع رابطه کردن......چون تو واسم مهم بودی...و هستی ...و خواهی بود......کلی زخم خورد د...

    ادامه مطلب