تنها

متن مرتبط با «کنار» در سایت تنها نوشته شده است

نیستی و رفتی و داری تمام میکنی همه چیا.....بذار شروع کنیم باهم کنار هم اوج بگیریم

  • نیلوبلاگ

    سلامامیدوارم حالت خوب باشه...چون بدی و حال بد کسی نمیخوام...عشقمی پس بمونبذار با بودمون کنار هم اوج بگیریم مثل شعرت....من بایادت میتونم ادامه بدم ولی با بودن کنار هرکسی از پول قیافه بگیر تا هرچی نمیتونم داستان من اینه....خودت میدونی کسی نمیتونه منا مجبور کنه هرکی میخواد باشه.....تاش اینه آدمها را از زندگیم حذف کردم....ولی تو را هرگز منم بدون تو هرگز....همیشه دعات میکنم خوب باشی...این روزها حالم اصلن خوب نیست درگیر مشکلاتممم روحی و جسمی شرایط خوبی ندارم اصلن....میدونم برنمیگردی و میخوام من یکی بد...

    ادامه مطلب
  • سلام فقط اینا بخون پام باش پاتم زندگی توپی داریم کنار هم من و تو ابدی منی

  • نیلوبلاگ

    سلام امیدوارم خوب باشی و همه چی برات خوب پیش برهمن بهت علاقه دارم و نمیتونم باهات بد بشم هروز تو قلب همون زینب خودم مرورت میکنم از دلم و علاقم میگم....هرجوری تو وبلاگ نوشتم جواب بدی ندادی...به طریقهای مختلف ولی جواب ندادی....برادرتم خیلی بی ادبی گرد....ولی من فراموشت نمیکنم منتظرتم...چون عاشقتم....چون اولین عشقمی ابدی منی....بمون تا ابدی بشیم باهم.... من با یادتم زینب میتپه....تو کله ام آقایی گفتنت یادمه با حرفات....خدا از من دورش کردن ولی تو خدا مراقبش باش کلن یه دونه اس برام تو کل دنیا......اگ...

    ادامه مطلب