تنها

متن مرتبط با «تنگت» در سایت تنها نوشته شده است

هرچه میخواد دل تنگت بگو....

  • نیلوبلاگ

    دلتنگم...دلتنگ گذشته....دلتنگ اون روزایی که همزمان آنلاین بودیم باهم درد و دل میکردیم آروم میشدیم.....خوش بودیم همو داریم.....من این روزها خیلی تنهایی دارم تو کجایی....اگر بودنمون خواب بوده نمیخوام بیدار شم حتی اگر بمیرم یا هرچی.....کجایی تو آخه.....شدم مثل این آهنگ بنیامین...بگو کدوم خیابونه کدوم شماره میتونه منا برسونه بهت....بگو کدوم تاکسی هست تاکسی پدرت نباشه فقط خخخخ منا برسونه بهت......خدایی خیلی دلتنگتم......حوصله این آدمها را ندارم چون تو فقط منا میفهمی....امیدوارم همونجوری باشی مثل قبل....

    ادامه مطلب