دلتنگم...دلتنگ گذشته....دلتنگ اون روزایی که همزمان آنلاین بودیم باهم درد و دل میکردیم آروم میشدیم.....خوش بودیم همو داریم.....من این روزها خیلی تنهایی دارم تو کجایی....اگر بودنمون خواب بوده نمیخوام بیدار شم حتی اگر بمیرم یا هرچی.....کجایی تو آخه.....شدم مثل این آهنگ بنیامین...بگو کدوم خیابونه کدوم شماره میتونه منا برسونه بهت....بگو کدوم تاکسی هست تاکسی پدرت نباشه فقط خخخخ منا برسونه بهت......خدایی خیلی دلتنگتم......حوصله این آدمها را ندارم چون تو فقط منا میفهمی....امیدوارم همونجوری باشی مثل قبل......چون من تغییر نکردم فقط ریشام را نزدم خیلی بلند شده.....خخخخخ .....خوبی؟ حالت خوبه؟ چه میکنی روزها؟ من دلتنگتم و دلتنگی را نقاشی را میکنم....بیا منتظرتم...
آیدی تلگراممه و اینستام پیام بده بهم تنها...
ما را در سایت تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت: 20:43