تنها

متن مرتبط با «داریم» در سایت تنها نوشته شده است

خدا کمک کن بدخواه زیاد داریم...

  • نیلوبلاگ

    امروز یه خط زنگ زد آیدیت. را داشت نمیدومم چرا ملت اذیتم میکنند ....خستم کلن از همه آدمها......مزاحمت درست میکنند....کرم دارن انگار...یکی اومده نوشته زینب محمدی.... بعد میگه من زهرام میخوای باهم آشنا بشیم....در مورد من چی فکر کرده این هرکی.... من تو زندگیم ضربه خوردم بدجور.... ولی اون آدم زینب گل محمدی برام عزیزه..... چون هرچی بود از اون نبود از دور وری هاش بود.....توهین شنیدم دلیلشو نمیدونم چرا اینها سرم اومده...خوابتا میبینم واست ارزش قائلم اگر حرفی داری خودت بزن.....من نمیدونم چقدر صبرم جواب ب...

    ادامه مطلب
  • سلام فقط اینا بخون پام باش پاتم زندگی توپی داریم کنار هم من و تو ابدی منی

  • نیلوبلاگ

    سلام امیدوارم خوب باشی و همه چی برات خوب پیش برهمن بهت علاقه دارم و نمیتونم باهات بد بشم هروز تو قلب همون زینب خودم مرورت میکنم از دلم و علاقم میگم....هرجوری تو وبلاگ نوشتم جواب بدی ندادی...به طریقهای مختلف ولی جواب ندادی....برادرتم خیلی بی ادبی گرد....ولی من فراموشت نمیکنم منتظرتم...چون عاشقتم....چون اولین عشقمی ابدی منی....بمون تا ابدی بشیم باهم.... من با یادتم زینب میتپه....تو کله ام آقایی گفتنت یادمه با حرفات....خدا از من دورش کردن ولی تو خدا مراقبش باش کلن یه دونه اس برام تو کل دنیا......اگ...

    ادامه مطلب