
سلام خوبی؟چرا هیچ خبری ازت نیست واقعا" فراموش کردی منا که هیچ حرکتی نمیکنی....من امسال تموم بشه دیگه راه برگشت نداری....تا آخر امسال ۱۴۰۲ منتظرتم ....چون کلی باهات حرف دارم.....چون مثل تو غرور ندارم.وقتی نیاز دارم به بودنت بی تفاوتی بهم و خبری نمیدی..بودن من اهمیتی نداره....کسی تو زندگیم نیومده ولی با این کارت کاری میکنی متنفر بشم...فراموش کنم...چرا اینجوری شدی تو....با توام...آره خود تو....ساکت نباش بنویس...آسمون زمین نمیاد..یا زمین آسمون....نوبت منم میشه شک نکن...میدونم نمیایی...از خودت اراده ...
ادامه مطلب
منتظرم بیای حرف بزنیم...ولی اگر نمیایی ؟ ؟ ؟ بدی خوبی دیدی حلال کن...باید الکی اصرار نکنم ..زورکی نمیشه با تو بود رفتن بهتره.....امیدوارم موفق باشی و خوشبخت و به هرچی میخوای برسی..تو تکلیفت با خودت معلوم نیست....حتی حرفم نزدی این مدت بهم ..قشنگ معلومه منا یادت رفته.....این مدت من خیلی اذیت شدم خوردم کردن ....توهین شنیدم...بی ادبی نگردم ولی حرمتما کسی نگه نداشت....دلیل این حرفها را نفهمیدم....ولی خب همه زمین زمان گفتن انتخابت غلطه....شاید فراموشم کردی و ..... منم باید فراموشت کنم....یاد گرفتم تلا...
ادامه مطلب