
حرف زیاد دارم ولی خب حوصله حرف زدن با کسی مثل تو را ندارم...برات ارزش قائل بودم ولی تو برام هیچ ارزشی قائل نبودی...دیگه سراغمو نگیر...میخوام همه چیزما از اول بسازم واسه همین دارم خراب میکنم هرچی ازت هست و دارم تو ذهنم....باید خراب بشه تا از اول ساخته بشم...اینا بدون بخشیدمت و ولی فراموش نکردم باهام چیکار کردی....بقیه آدمهایی که دخالت کردن حواله کردم به خدا...تورفتی چند سال روحی شکنجه شدم...همینقدر بدون دکتر اعصاب و مغز رفتم تازه دارم خوب میشم آخراشه....الآن خیلی وقته به این نتیجه رسید...
ادامه مطلب
حرف زیاد دارم ولی خب حوصله حرف زدن با کسی مثل تو را ندارم...برات ارزش قائل بودم ولی تو برام هیچ ارزشی قائل نبودی...دیگه سراغمو نگیر...میخوام همه چیزما از اول بسازم واسه همین دارم خراب میکنم هرچی ازت هست و دارم تو ذهنم....باید خراب بشه تا از اول ساخته بشم...اینا بدون بخشیدمت و ولی فراموش نکردم باهام چیکار کردی....بقیه آدمهایی که دخالت کردن حواله کردم به خدا...تورفتی چند سال روحی شکنجه شدم...همینقدر بدون دکتر اعصاب و مغز رفتم تازه دارم خوب میشم آخراشه....الآن خیلی وقته به این نتیجه رسیدم که برام ت...
ادامه مطلب