سلام
منتظر نباش هیچوقت ولی میخوام تلاش کنم بجنگم همه چی
را جور کنم که دیگه درگیر دلیل و اضط
رابش نباشی.... دوست دارم خودم اضط
راب داشته باشم ب
رای بدست آوردنت... تو
منتظر نباش ...مثل همیشه زندگی خودتا بکن.....اگه این انرژی که دارم بذارم بالاخره
نتیجه میده....آدرسم نمیخوام ازت حدودای خونتونا بلدم بعد حل شدن کارم....آمارتونا از تاکسی
رانی میگیرم....اگه دوست داشتی آدرس بذار...ولی تا کار نداشته باشم و یه مدت تو محل شما زندگی
نکنم که بشه با این کار خیلی چیزها را حل کرد کاری نمی کنم البته قبلترش تو وب می گم...معمولا" پنج شن
به مینویسم فقط برات ...
آهنگ وب برای خودته به من که خیلی انرژی میده....دردسرهای عظیم ساعت۹ منا یادت می اندازه....دیشب با چی پی اس توکوچه شما بودم ...مواظب خودت باش....فقط به زندگیت فکر کن...رقصت شافلم دیدم ناخودگاه تونت اونم اینستا....خدا به امید خودت هوامونا داشته باش ...
تنها...
ما را در سایت تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 4:00