فکر نمیکردم رابطه ما تموم شده...ولی تموم شده...منم تموم میکنم..ببخش بد قول نبودم....تو کاری کردی که هیچکس پای حرف و تعهدش نموند.....یه مترسک عشق نداره مثل تو که سکوت رد شدن بلدی باز مترسک مانع کلاغهاس ولی تو خخخ....و به مترسک نباید اثبات نباید کرد چیزی را چون درک و شعورشا نداره...فاقد اراده ای از خودت.....من جنگ و احترام و تلاش بلدم واسه آرزوهام ولی توهین و حقیر کردن آدم تا کجا....سکوت تا کجا.....حرمت امام زاده به متولیشه ...دیگه خودت کلشو بخون.....من موندم تلاش کردم ندیده قضاوت شدم فوش و توهین شنیدم... فقط واسه اینکه اجازه خواستم واسه اومدن.....نمیدونم تنها بمونم یا نه ولی بدجوری خورد شدم....آدم دلش بشکنه خوب نمیشه دیگه اون آدم قبلی نمیشه...چون آهنگ فیلم اسم هرچیزی واسش تکرار گذشته اس با عشقم....همش مرور میشه همه چی و مدام تو عذابم....
من تیکه تیکه هامو خودم جمع میکنم تک و تنها....منم خدا دارم...ما کوچیکا خدامون بزرگه.....
بی معرفت بی وفا خدانگهدارت.... وقتی بیای بخونی حتی جوابم بدی وبلاگ پاک میکنم....چون واسه تو خودت مهمی و نه چیز دیگه..... بهتره بگم بسلامت....دیگه پیدام نمیکنی....نگرد که نیستم....تو این ۱۰ سالی که بودم سه سال آخرش هرفوشی شنیدم از پدر و برادرت ولی موندم و مدام اصرار داشتم حداقل منو ببینند ولی اونا.....جا نزدم تا اینکه بعد نامه نوشتنم فهمیدم علاقه یه طرفه دارم.....بیخیال بگذریم....حیف عمرم که گذاشتم و سوختم....خدانگهدار
نمیتونی بیای سمتم چون خانواده ات با جادو و طلسم بستن و نمیذارن کاری کنی....اینا کسی بهم گفته ... حرفمم قبول نداری یه روز خدا بهت میگه...منم از آدمهایی این کارا میکنند متنفرم چون زندگی را به لجن میکشن....امیدوارم خوش بخت بشی و منم فراموش کن خودتا اذیت نکن.زجرم دادین پس بسمه دیگه....۳ سال زندگیم تا نابودی و پوچی رفت تحقیر و توهین و حرفی نبود از همه نشنیده باشم پس به زندگیت فکر کن و فراموش کن تنها...ما را در سایت تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 5:13