خدا جون میدونی خستم و دلگیر و دلتنگ...دنبال آرامشم

خرید بک لینک

خدا جان یه عمریه دستما گرفتی دمت گرم بازم هواما داشته باش...هروزی که میگذره بیشتر از قبل بهت نیاز دارم خدا....خودت به همه مشکلام آگاهی مرسی که هستی کنارم و هواما داری ببخش بنده خوبی نیستم...کمکم کن بلند شم همه چی اونجوری بشه که همه شاد باشن و حکمتت میگه....من دلم به خودت خوشه خدا....همیشه خودما و عزیزاما سپردم به تو خدا.....تو مراقب همشون باش...من زورم به این روزگار و دنیا نمیرسه.....تو باشی پام خداجون ترسی از هیچی ندارم....خدایا شکرت....یه دنیا ممنونتم...

مصطفی تاریخ4 تیر1402 ساعت نزدیک 8 شب.

تنها...

ما را در سایت تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت: 20:43

صفحه بندی