خدا جان یه عمریه دستما گرفتی دمت گرم بازم هواما داشته باش...هروزی که میگذره بیشتر از قبل بهت نیاز دارم خدا....خودت به همه مشکلام آگاهی مرسی که هستی کنارم و هواما داری ببخش بنده خوبی نیستم...کمکم کن بلند شم همه چی اونجوری بشه که همه شاد باشن و حکمتت میگه....من دلم به خودت خوشه خدا....همیشه خودما و عزیزاما سپردم به تو خدا.....تو مراقب همشون باش...من زورم به این روزگار و دنیا نمیرسه.....تو باشی پام خداجون ترسی از هیچی ندارم....خدایا شکرت....یه دنیا ممنونتم...
مصطفی تاریخ4 تیر1402 ساعت نزدیک 8 شب.
تنها...
ما را در سایت تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت: 20:43