دنبال رفتنی باشه..

خرید بک لینک

این آهنگ را گوش کن تو وب.... چرا تو اینجوری شدی بامن....چرا این همه توهین شنیدم ولی باهات بد نشدم...چرا...حرف زیاد دارم ....

حرف زیاد دارم ولی تو خیلی راحت رفتی....

انگار نه انگاری یکی پاته.....

منا چطوری شناختی تو؟؟

فکر کردی کی ام جنسم از چیه.....

دمت گرم....

برو خوشبخت بشی....

منم خدا دارم....

هیجوقت نمیبخشم هیچوقت پدر و برادرت و هرکی بد منا ندیده گفته نمیبخشم....هرکی توهین کرد...سپردم به خدا...

خوش باشی .

.خدا میدونه من چمه......خدا ...خدا

خدانگهدار...

تنها...

ما را در سایت تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت: 12:41

صفحه بندی